WELCOME TO MY LIFE STORY

Jumaat, 18 November 2011

Tanpamu Cinta

Awak... 2 bulan tanpa awak memang sunyi sangat tapi saya dekatkan diri saya dengan yang maha esa... alhmdulillah... saya rase amat tenang...

20/3/2011
Sy jmpe fmily awk...sy bwk adik awk jln2..best sgt mlyan kerenah adk2 awk..klakar..huhu..mak n ayh awk pown ske sakat sy..sy rse serasi sgt ngn diorg..hmm..wlupown awk x  ikut skali..awk..sy layan fmily awk bkn semata2 krn awk...ayh, mak , kakak n adik2 awk baik skali dgn saya.. saya dh anggap mereka mcm kluarga sy sndri..

25/5/2011
Awk..kini saya redha dgn ape yg trjadi di antra kita krn saya yakin pasti ade hikmah di sebalik semua nie..saya xpernah mnyesali pertemuan n perpisahan kita.. saya xprnah lupa brdoa utk awk.. biar pun awk kini jauh dari saya..awk sentiasa di hati saya.. saya sentiasa titip kan doa bt awk.. skrg sy dh mkin dewasa n tabah.. sy dh ckup matang utk mnilai baik dan bruk.. terima kasih krn mematang kan saya n berikan saya pengalaman yg amat berhrga..

Semoga kita kn brjumpa lagi 1 hari nnt.. semoga awk bhagia dgn si dia plihan hati awk.. doakan khagiaan dan kejayaan saya.. kini saya benar2 lepaskan awk dari hati saya.. selamat tinggal zaina reezana...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan