WELCOME TO MY LIFE STORY

Khamis, 10 April 2014

Bercinta Lagi...

Setelah sekian lama... hati aku terbuka untuk bercinta lagi.. namun aku masih ragu-ragu.. aku takut utk bercinta kerana aku xmahu kecewa lagi.. 29 march 2014.. dia melamar aku menjadi kekasihnya.. namun aku menolak dan meminta dia memberikan aku sedikit waktu.. kerna waktu itu otakku runsing dengan test yg menimbun.. 5 april 2014.. dia muncul lagi.. mengharapkan aku memberi jawapan terhadap lamarannya.. aku katakan pada dia "Z__, lpas ana fikir dan fikir... ana rse hati Z__ yg xready.. pegi dapatkan dia yg memiliki hati Z__.. jgn putus asa" dia dpt mngagak pasti ade kena mngena dgn moment yg die update kat wechat.. die beria meyakin kan aku.. dan aku masih bertegas kerna tdk mahu terluka.. die masih mncuba utk meyakinkan aku.. melihat kesungguhan die.. aku cuba utk memberi die peluang.. peluang utk mengisi ruang kosong dalam hati aku.. walau disaat ini aku masih tidak yakin.. namun aku akan cuba.. cuba menjadi yg terbaik utk dirinya.. dan aku jgk berharap dia begitu...

pesanan utk kamoo b :

B.. kat sini syg nak pesan sesuatu.. syg xthu ape niat B.. syg cuma hrp sgt B sentiasa jujur dengan syg.. syg dh serik B.. dh serik kerana pengalaman lalu.. syg x mnta byk... hnya 4 perkara.. CINTA.. KEIKHLASAN.. KEJUJURAN.. dan KESETIAAN.. tu je B.. syg trime B seadanya.. syg hrp B pon sama... jgn permain kn perasaan syg... 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan