WELCOME TO MY LIFE STORY

Khamis, 10 April 2014

Sahabatku


Assalamualaikum.. dah lama rasanya aku x update blog nie.. coretan kali ini aku nk ceritakan pasal 2 org sahabat aku nie... NADIA BINTI ISMAIL dan AIN NOOR AIDA BINTI NASARUDIN.. aku kenal diorang nie masa aku masuk UTHM.. 14 feb 2012.. kteorg bertiga nie sebilik... tanpa sedar hubungan makin akrab.. terlalu banyak kenangan kami bersama selama setahun.. kteorg dh mcm adik beradik.. aku happy ble dgn diorg.. dlm byk2 persahabatan.. bersahabat dgn diorg nie aku dpt rse kn wujud keikhlasan dan kjujuran antra kami..


To Nadia : rozi syg nadia sgt2.. walaupon kte dh jrg jumpa.. jrg berhubung.. rozi sntiasa ingat kat nadia.. keje rajin2.. jaga kesihatan k... senang2 dtg la melawat rozi n ain kat uthm... thanks sbb slalu kongsi msalah dgn rozi...

To Ain : aku syg ko sgt2.. thanks sbb sudi pinjamkan telinga.. thanks sbb sudi berkawan dgn aku.. aku hrp persahabatan aku.. kau dan nadia.. kekal hngga ke jannah.. in sha allah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan